Klachten


Wij van I'MBasic zijn een klein team die onze webshop met veel plezier runnen. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door naar ons te mailen: imbasic.nl@gmail.com - of neem contact op via onze contactpagina. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Foto
Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren. Ga je hiermee akkoord?
Accepteer geselecteerde cookies